Activități educative si distractive pentru copii si parinti-recomandare

 Activități educative si distractive pentru copii si parinti- recomandare 


 Buna, tuturor! Astazi am invitat o familie minunata care se ocupa de pagina "Activitati educative si distractive pentru copii si parinti " sa isi prezinte materialele foarte interesante pentru cei mici. Va invitam sa le urmariti! 🎨🤗🌺 


 Bun găsit, dragi prieteni! 🤗🥰 Am răspuns cu mare bucurie invitației prietenilor de la Desene vesele pentru copii/Happy drawings for kids de a ne prezenta vouă, urmaritorilor lor.🤗 
 Noi suntem Activități educative și distractive pentru copii și părinți , încântați de cunoștință. 🥰 Povestea noastră a început acum 10 luni, când ne-am văzut cu toții în casă, în fața unei noi perioade pline de provocări. Ne-am dorit să fie cea mai bună etapă din copilăria copiilor noștri. 👧🧑
 Ce a ieșit, puteți vedea pe pagina noastră de Facebook 👇 https://m.facebook.com/104706981510320 sau pe canalul nostru de YouTube, la care ne-am bucura tare mult să vă abonați 👇 https://youtube.com/channel/UCN_tCVguyalojNHWxv-Oyiw. 📖 Începând cu această lună, puteți găsi în librării sau online, prima noastră carte, în limba engleză.🐯🇬🇧 🥳🥳 Vă invităm cu mare drag alături de noi, să creem o comunitate cât mai mare de copii și părinți fericiți! Cu mare drag, Gya si Iulian ❤









Comentarii

Postări populare de pe acest blog